Loading...

Strateji Planlama

Ana Sayfa / Strateji Planlama

Başarının yolu kendimize son hedef noktamızı belirlemekle yeterli olmayacaktır, fakat ulaşamayacağımız anlamına gelmez. Doğru bir stratejik planlama ile varamayacağımız hedef yoktur. Valhalla olarak tecrübeli profesyonel ekibimizle size doğru güzergahı oluşturmanıza ve istediğiniz hedefe ulaşmanızda yardımcı olacaktır.

Stratejik Planlama nedir?

Hedef Kitle Analizi:

Analize başlarken ilk aşamamız reel kitlemizin kim olduğunu tespit etmekten geçer. İkinci aşamamız bu kitlemizin alış gücü, sosyo ekonomik & kültürel statü ve demografik özelliklerin tespiti yapılır.

SWOT/Rakip Analizi:

SWOT analizi kurum içi ve kurum dışı değerlendirmeyle iki ana kategoriye ayrılmaktadır. Her iki ana kategorinin iki alt kategorisi bulunmaktadır;

Kurum İçi:

Strengtness: Şirketimizi/kurumumuzu sektörde güçlü kılabilecek yönlerini belirlemek ve bizi ön plana çıkararak fırsatlardan faydalanacak pozisyona gelmektir.

Weakness: Şirketimizin/Kurumumuzun zayıf yönlerinin farkındalığında olabilmek ve eksikleri düzenlemek için stratejiler geliştirmek.

Kurum Dışı:
Opportunitites: Sektörde bulunan fırsatları görebilmek ve herkesten önce adım atarak öncelik sağlamamıza yardımcı olan bir analiz.

Threats: Sektörde bulunan tehditleri ön görmemize yardımcı olacaktır ve bu şekilde karşılaşabileceğimiz sıkıntıları önceden elimine etmemize yardımcı olacaktır.

SWOT Analizi:

Kurumumuzu sektörde daha güçlü kılarak rakiplerimizin önüne geçmemizi sağlaması için yapılan bir nevi Benchmarking analizidir. Bir çok konuyu ön görerek hareket etmemizi sağlamaktadır.

Marka Stratejisi:

Valhalla Kreatif Reklam Ajansı olarak yapmış olduğumuz analizlerden elde etmiş olduğumuz verileri kullanarak markanız için bir Marka Stratejisi geliştirmekteyiz.

Marka stratejisi hangi müşteri kitlesine hitap etmemizi bilmekten geçer. Belirlenmiş kitlenin ilgi alanlarını baz alarak bir iletişim metodu oluşturarak son kullanıcının dikkatini çekmeye yöneliktir.

İş Modeli:

Dahiyane fikirlerin ne zaman aklımıza geleceğini bilemeyiz. Böyle değerli bir iş modeli aklımıza ilk gelen soru nasıl hayata…